Andningspass med kroppsscanning

/

/

Andningspass med kroppsscanning

Du saknar tillgång till detta innehåll

För att ta del av innehållet behöver du vara inloggad och ha ett aktivt medlemskap/abonnemang

eller

Om passet

Notera att denna version av Andningspasset avslutas med meditationen Kroppsscanning. Vill du istället avsluta med En-minutsandning – Klicka här

Andningen påverkar vad du tänker, hur du mår och vad du känner. Korrekt andning minskar upplevelsen av stress, medan ytlig andning ökar stresspåslaget. Detta korta men effektiva pass frigör spänningar kring andningsmuskulaturen och ger dig tekniker du kan använda i din vardag.


Detta pass hör till serien Andning-Fokus-Avslappning och ingår i MIMY programmet 6 v. Programmet handlar om att ge dig enkla nycklar för att skapa balans i din vardag.

Dessa nycklar innebär både träning (yogiska andningstekniker, mindfulnessmeditation), reflektion och bonusträning (enkla vardagsövningar). Följ programmet i första hand, komplettera med yogapassen om du har tid att utöka din dagliga träning.

Jag vill gärna höra ifrån dig! Lämna din feedback eller ställ frågor här!

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Balans Online

Balans Online erbjuder dig två forskningsbaserade metoder –  mindfulness och medicinsk Yoga.  Via onlinetjänsten kan du träna helt på egen hand.  Välkommen att ta del av medicinska yogapass, träningsprogram, övningar för särskilda behov samt delta på livesända kvällspass med Sara Emilionie! 

Copyright 2021 © Balans Institutet